Grohe Eurosmart Cosmopolitan Sprchový set Tempesta 210 s batériou pod omietku, 2 prúdy, chróm 25219001-GR
Kód: 25219001-GRPodrobný popis
Sprchová súprava obsahuje
pákovú podomietkovú batériu Eurosmart Cosmopolitan s 2-cestným prepínačom
- GROHE SilkMove keramická kartuša, 46 mm
- GROHE StarLight chrómový povrch
- GROHE QuickFix uchytenie
- kovová rozeta, nastaviteľná 6°
- kovová páka
- automatický prepínač medzi vaňou/sprchou
- prietok: výstup B = 27 l/min, výstup C = 27 l/min
hlavovú sprchu Tempesta 210 s jedným sprchovým prúdom
- sprchový prúd Rain
- priemer hlavice 210 mm
- guľový kĺb s uhlom otočenia +/- 15°
- prípojný závit DN 15
- GROHE EcoJoy 9,5 l/min obmedzovač prietoku
- GROHE DreamSpray - perfektné vodné lúče
- GROHE StarLight chrómový povrch
- GROHE SpeedClean - odstránenie vodného kameňa pretrením
- vnútorný systém WaterGuide na dlhšiu životnosť
- vhodné na prietokové ohrievače vody
- minimálny tlak 1,0 baru
ručnú sprchu Tempesta 100
- sprchový prúd Rain a Jet
- priemer hlavice 100 mm
- GROHE DreamSpray - perfektné vodné lúče
- GROHE StarLight chrómový povrch
- GROHE SpeedClean - odstránenie vodného kameňa pretrením
- vnútorný systém WaterGuide na dlhšiu životnosť
- ShockProof silikónový krúžok proti poškodeniu, spôsobenom spadnutím sprchy
- vhodné na prietokové ohrievače vody
- minimálny tlak 1,0 baru
podomietkové teleso GROHE Rapido SmartBox Universal
- 3 výstupy DN 15
- 2 vstupy dole DN 15
- inštalačná hĺbka 75 - 105 mm
- spojovacia jednotka
- predmontovaný spúšťač
- stabilný zabudovateľný box a ochranný obal
- pripravené upevňovacie body na mokré i suché obloženie
- tesnenie
sprchové rameno Rainshower 286 mm
nástenný pripojovací oblúk
sprchovú hadicu Rotaflex 1500 mm
Dodatočné parametre
Kategória: | Podomietkove sprchové sety |
---|---|
Záruka: | 5 rokov |
Série: | Eurosmart Cosmopolitan |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
GROHE je popredným svetovým výrobcom kúpeľňových riešení a kuchynských batérií, ktorý zamestnáva vyše 7 000 zamestnancov v 150 krajinách sveta – 2 600 z toho v Nemecku. Od roku 2014 je GROHE súčasťou prestížnej japonskej obchodnej skupiny LIXIL, ktorá je zameraná na vodohospodárske a stavebné produkty. Aby každý produkt značky GROHE ponúkal „Pure Freude an Wasser“, čistý zážitok z vody, je založený na štyroch kľúčových hodnotách spoločnosti – kvalite, technológii, dizajne a udržateľnom rozvoji. Renomované stálice sanitárneho priemyslu, napríklad batérie GROHE Eurosmart alebo rady termostatických batérií, ale tiež revolučné inovácie, ako je kuchynský systém GROHE Blue, zvýrazňujú expertízu a technologické know-how tejto tradičnej nemeckej značky. GROHE vytvára inteligentné, obohacujúce a udržateľné produktové riešenia, ktoré sú zamerané na požiadavky zákazníkov a ponúkajú bezkonkurenčnú pridanú hodnotu s pečaťou kvality „Made in Germany“: všetok výskum, vývoj a dizajn sú pretkané do jedného integrovaného procesu v rámci našich nemeckých tovární. GROHE berie spoločenskú zodpovednosť firiem veľmi vážne a jej hodnotový reťazec je zameraný na uchovávanie obmedzených prírodných zdrojov. Od apríla 2020 je celosvetová výroba tejto spoločnosti celkom uhlíkovo neutrálna. Do roku 2021 je jej ambíciou tiež úplná eliminácia jednorazových plastov v baleniach. Len v priebehu posledných desiatich rokov potvrdilo jedinečnosť produktov GROHE viac ako 490 ocenení za dizajn a inovatívne technológie, ale tiež za udržateľný rozvoj. Spoločnosť GROHE ako prvá vo svojom odvetví získala ocenenie CSR Award nemeckej spolkovej vlády a ocenenie German Sustainability Award 2021 v kategóriách „Zdroje“ a „Dizajn“. V rámci kampane „50 lídrov v oblasti udržateľnosti a klímy“ je spoločnosť GROHE tiež hnacou silou udržateľné transformácie.
O spoločnosti LIXIL
Spoločnosť LIXIL vyrába revolučné vodné a stavebné riešenia, ktoré riešia každodenné výzvy a zlepšujú život našim zákazníkom po celom svete. Vytvárame popredné technológie na základe nášho japonského dedičstva a investujeme do výskumu, ktorého výsledkom sú vysoko kvalitné produkty, ktoré premieňajú domácnosti. Skutočnou podstatou obchodných aktivít spoločnosti LIXIL je však spôsob, akým ich realizujeme – cez zmysluplný dizajn, nevídaný ťah na bránku, odhodlanie zvyšovať dostupnosť prémiových produktov pre všetkých a spoločenskú zodpovednosť. Súčasťou našej skupiny sú popredné svetové značky ako napríklad INAX, GROHE, American Standard alebo TOSTEM. Vyše 60 000 kolegov vo viac ako 150 krajinách sveta hrdo pracuje na produktoch, ktoré používa viac ako miliarda ľudí každý deň