Grohe Tempesta Cosmopolitan Sprchový set 210 s termostatom, 2 prúdy, chróm 27922001-GR
Kód: 27922001-GRPodrobný popis
Sprchový set Tempesta Cosmopolitan System 210 obsahuje
nástenný termostat s aquadimmerom
- GROHE TurboStat - kompaktná kartuša s voskovaným termočlánkom
- GROHE SafeStop - bezpečnostné tlačidlo na 38 °C
- GROHE SafeStop Plus - voliteľný obmedzovač teploty na úrovni 43 °C
- minimálny prietok 7 l/min
- vhodné na prietokové ohrievače od 18 kW
- umožňuje zmenu medzi ručnou a hlavovou sprchou
hlavovú sprchu Tempesta 210 s ramenom
- priemer sprchovej hlavice 210 mm
- sprchový prúd Rain
- kĺb s uhlom otočenia ± 20°
- prípojný závit DN 15
- GROHE DreamSpray - perfektné vodné lúče
- GROHE StarLight povrch
- GROHE SpeedClean - odstránenie vodného kameňa pretretím
- vnútorný systém WaterGuide na dlhšiu životnosť
- horizontálne otočné sprchové rameno 390 mm
ručnú sprchu Tempesta Cosmopolitan 100
- priemer sprchovej hlavice 100 mm
- sprchový prúd: Rain, Jet
- GROHE DreamSpray - perfektné vodné lúče
- GROHE SprayDimmer - jednoduché prepínanie medzi sprchovými prúdmi
- GROHE StarLight povrch
- GROHE SpeedClean - odstránenie vodného kameňa pretretím
- vnútorný systém WaterGuide na dlhšiu životnosť
sprchovú hadicu Rotaflex
- dĺžka hadice 1 750 mm
- Twistfree - zabraňuje skrúteniu sprchovej hadice
- s ochranou proti zlomeniu
K sprchovej súprave je možné dokúpiť poličku EasyReach.
Dodatočné parametre
Kategória: | Sprchové stĺpy |
---|---|
Záruka: | 5 rokov |
Série: | Tempesta Cosmopolitan |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
GROHE je popredným svetovým výrobcom kúpeľňových riešení a kuchynských batérií, ktorý zamestnáva vyše 7 000 zamestnancov v 150 krajinách sveta – 2 600 z toho v Nemecku. Od roku 2014 je GROHE súčasťou prestížnej japonskej obchodnej skupiny LIXIL, ktorá je zameraná na vodohospodárske a stavebné produkty. Aby každý produkt značky GROHE ponúkal „Pure Freude an Wasser“, čistý zážitok z vody, je založený na štyroch kľúčových hodnotách spoločnosti – kvalite, technológii, dizajne a udržateľnom rozvoji. Renomované stálice sanitárneho priemyslu, napríklad batérie GROHE Eurosmart alebo rady termostatických batérií, ale tiež revolučné inovácie, ako je kuchynský systém GROHE Blue, zvýrazňujú expertízu a technologické know-how tejto tradičnej nemeckej značky. GROHE vytvára inteligentné, obohacujúce a udržateľné produktové riešenia, ktoré sú zamerané na požiadavky zákazníkov a ponúkajú bezkonkurenčnú pridanú hodnotu s pečaťou kvality „Made in Germany“: všetok výskum, vývoj a dizajn sú pretkané do jedného integrovaného procesu v rámci našich nemeckých tovární. GROHE berie spoločenskú zodpovednosť firiem veľmi vážne a jej hodnotový reťazec je zameraný na uchovávanie obmedzených prírodných zdrojov. Od apríla 2020 je celosvetová výroba tejto spoločnosti celkom uhlíkovo neutrálna. Do roku 2021 je jej ambíciou tiež úplná eliminácia jednorazových plastov v baleniach. Len v priebehu posledných desiatich rokov potvrdilo jedinečnosť produktov GROHE viac ako 490 ocenení za dizajn a inovatívne technológie, ale tiež za udržateľný rozvoj. Spoločnosť GROHE ako prvá vo svojom odvetví získala ocenenie CSR Award nemeckej spolkovej vlády a ocenenie German Sustainability Award 2021 v kategóriách „Zdroje“ a „Dizajn“. V rámci kampane „50 lídrov v oblasti udržateľnosti a klímy“ je spoločnosť GROHE tiež hnacou silou udržateľné transformácie.
O spoločnosti LIXIL
Spoločnosť LIXIL vyrába revolučné vodné a stavebné riešenia, ktoré riešia každodenné výzvy a zlepšujú život našim zákazníkom po celom svete. Vytvárame popredné technológie na základe nášho japonského dedičstva a investujeme do výskumu, ktorého výsledkom sú vysoko kvalitné produkty, ktoré premieňajú domácnosti. Skutočnou podstatou obchodných aktivít spoločnosti LIXIL je však spôsob, akým ich realizujeme – cez zmysluplný dizajn, nevídaný ťah na bránku, odhodlanie zvyšovať dostupnosť prémiových produktov pre všetkých a spoločenskú zodpovednosť. Súčasťou našej skupiny sú popredné svetové značky ako napríklad INAX, GROHE, American Standard alebo TOSTEM. Vyše 60 000 kolegov vo viac ako 150 krajinách sveta hrdo pracuje na produktoch, ktoré používa viac ako miliarda ľudí každý deň