Grohe Tempesta Cosmopolitan Sprchový systém 210 s pákovou nástennou batériou, chróm 26224001-GR
Kód: 26224001-GRPodrobný popis
Sprchový systém Tempesta Cosmopolitan s pákovou batériou na omietku obsahuje
- horizontálne otočné sprchové rameno 390 mm
- nástennú sprchovú batériu s prepínačom
- hlavovú sprchu Tempesta 210 (26408)
sprchový prúd: Rain
s otočným kĺbom, otočný uhol ± 15° - ručnú sprchu New Tempesta Cosmopolitan 100 (27571001)
2 sprchové prúdy: Rain, Jet
výškovo nastaviteľná s klzákom - sprchovú hadicu 1 750 mm 1/2"x 1/2" (28410)
Špecifikácia
- keramická kartuša 46 mm s technológiou GROHE SilkMove
- GROHE DreamSpray - perfektné vodné lúče
- GROHE Starlight chrómový povrch
- GROHE SpeedClean - odstránenie vodného kameňa pretrením
- vnútorný systém WaterGuide na dlhšiu životnosť
- Twistfree - zabraňuje skrúteniu sprchovej hadice
- vhodné na prietokové ohrievače od 18 kW
- minimálny prietok 7 l/min
minimálny tlak 1,0 baru
Sprchové prúdy
Rain
Tento jemný, šetrný režim prúdu imituje teplý letný dážď, ktorý upokojí vaše telo i myseľ a odplaví všetko napätie a stres.
Jet
Revitalizujúca masáž a efektívna očista. Dokonalá kombinácia - v prípade, že potrebujete dodať čerstvú energiu, režim prúdu Jet vám v podobe dynamickej dýzy poskytne skutočné osvieženie. A po konci sprchy môžete silný sprchový prúd využiť na čistenie sprchového kúta či vane.
Dodatočné parametre
Kategória: | Sprchové stĺpy |
---|---|
Záruka: | 5 rokov |
Série: | Tempesta Cosmopolitan |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
GROHE je popredným svetovým výrobcom kúpeľňových riešení a kuchynských batérií, ktorý zamestnáva vyše 7 000 zamestnancov v 150 krajinách sveta – 2 600 z toho v Nemecku. Od roku 2014 je GROHE súčasťou prestížnej japonskej obchodnej skupiny LIXIL, ktorá je zameraná na vodohospodárske a stavebné produkty. Aby každý produkt značky GROHE ponúkal „Pure Freude an Wasser“, čistý zážitok z vody, je založený na štyroch kľúčových hodnotách spoločnosti – kvalite, technológii, dizajne a udržateľnom rozvoji. Renomované stálice sanitárneho priemyslu, napríklad batérie GROHE Eurosmart alebo rady termostatických batérií, ale tiež revolučné inovácie, ako je kuchynský systém GROHE Blue, zvýrazňujú expertízu a technologické know-how tejto tradičnej nemeckej značky. GROHE vytvára inteligentné, obohacujúce a udržateľné produktové riešenia, ktoré sú zamerané na požiadavky zákazníkov a ponúkajú bezkonkurenčnú pridanú hodnotu s pečaťou kvality „Made in Germany“: všetok výskum, vývoj a dizajn sú pretkané do jedného integrovaného procesu v rámci našich nemeckých tovární. GROHE berie spoločenskú zodpovednosť firiem veľmi vážne a jej hodnotový reťazec je zameraný na uchovávanie obmedzených prírodných zdrojov. Od apríla 2020 je celosvetová výroba tejto spoločnosti celkom uhlíkovo neutrálna. Do roku 2021 je jej ambíciou tiež úplná eliminácia jednorazových plastov v baleniach. Len v priebehu posledných desiatich rokov potvrdilo jedinečnosť produktov GROHE viac ako 490 ocenení za dizajn a inovatívne technológie, ale tiež za udržateľný rozvoj. Spoločnosť GROHE ako prvá vo svojom odvetví získala ocenenie CSR Award nemeckej spolkovej vlády a ocenenie German Sustainability Award 2021 v kategóriách „Zdroje“ a „Dizajn“. V rámci kampane „50 lídrov v oblasti udržateľnosti a klímy“ je spoločnosť GROHE tiež hnacou silou udržateľné transformácie.
O spoločnosti LIXIL
Spoločnosť LIXIL vyrába revolučné vodné a stavebné riešenia, ktoré riešia každodenné výzvy a zlepšujú život našim zákazníkom po celom svete. Vytvárame popredné technológie na základe nášho japonského dedičstva a investujeme do výskumu, ktorého výsledkom sú vysoko kvalitné produkty, ktoré premieňajú domácnosti. Skutočnou podstatou obchodných aktivít spoločnosti LIXIL je však spôsob, akým ich realizujeme – cez zmysluplný dizajn, nevídaný ťah na bránku, odhodlanie zvyšovať dostupnosť prémiových produktov pre všetkých a spoločenskú zodpovednosť. Súčasťou našej skupiny sú popredné svetové značky ako napríklad INAX, GROHE, American Standard alebo TOSTEM. Vyše 60 000 kolegov vo viac ako 150 krajinách sveta hrdo pracuje na produktoch, ktoré používa viac ako miliarda ľudí každý deň