Roca The Gap Umývadlo na dosku, priemer 39 cm, s prepadom, bez otvoru na batériu, biela A3270MJ000

Kód: A3270MJ000
Neohodnotené
Značka: ROCA
140,39 € –20 %
Roca The Gap Umývadlo na dosku, priemer 39 cm, s prepadom, bez otvoru na batériu, biela A3270MJ000
140,39 € –20 % 112,31 € 93,59 € bez DPH
4 týždne

Detailné informácie

Doprava zdarma
Doprava zdarma
pri nákupe nad 200 €
Garancia originality
Garancia originality
kvality a pôvodu produktov
Rýchle doručenie
Rýchle doručenie
zvyčajne od 24 - 48h
Záruka najlepších cien
Záruka najlepších cien
zľavy až 90% na vybrané produkty

Podrobný popis

Umývadlová misa, okrúhla




  • s prepadom

  • bez otvoru na batériu

  • farba: biela

  • materiál: sanitárna keramika

  • priemer 390 mm

  • výška 130 mm

  • vnútorná šírka umývadla 365 mm

  • glazovaná zadná strana

  • objem 3.2 l



Odtoková súprava a odpadový ventil nie sú súčasťou balenia.

Dodatočné parametre

Kategória: Umývadlá na dosku
Záruka: 2 roky
Kratšia strana: 390
VÝŠKA: 130
Série: The Gap

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

O spoločnosti ROCA

Vďaka takmer 100-ročnej histórii sme sa stali poprednou svetovou spoločnosťou v odbore

 

 

Spoločnosť Roca začala svoju činnosť v roku 1917 výrobou liatinových radiátorov pre domácnosť vo svojom závode v Gava blízko Barcelony. Po týchto prvých radiátoroch spoločnosť svoje portfólio rozšírila na výrobu kotlov. V roku 1929 vstúpila spoločnosť Roca do oblasti kúpeľní začatím výroby vaní.

Spoločnosť venuje sústavnú pozornosť spoločenským zmenám týkajúcim sa kultúry spojenej s vodou ako hlavným prírodným zdrojom, s ktorým pracuje. Preto sa v roku 1936 pustila do výroby sanitárnej keramiky. Následne v roku 1954 Roca začala výrobu batérií a kovového príslušenstva.

V 90. rokoch podnikol koncern prvý krok na ceste medzinárodnej expanzii, založenej najmä na zakladaní obchodných dcérskych spoločností a uzatváraní zmlúv s poprednými značkami na miestnych trhoch. Okrem Portugalska a Francúzska boli zastúpenia spoločnosti Roca otvorené vo Veľkej Británii, Nemecku, Taliansku, Maroku, Argentíne, Brazílii av Číne.

K prelomu v medzinárodnej expanzii došlo v roku 1999, kedy spoločnosť Roca odkúpila spoločnosť Swiss Keramik Holding Laufen, vtedy štvrtého najväčšieho výrobcu na svete. Akvizíciou spoločnosti Laufen posilnil koncern svoju pozíciu na strategických trhoch, kde bola jeho značka menej zastúpená, ako je východná Európa, Brazília a USA.

V roku 2005 spoločnosť Roca oznámila odvážny strategický plán zameraný na kúpeľňové priestory av roku 2006 dosiahla v tomto odvetví vedúcu pozíciu na svetovom trhu.

Dnes pokrýva obchodnú sieť spoločnosti Roca 170 štátov, do ktorej dodáva výrobky jej 76 výrobných závodov s viac ako 21 000 zamestnancami po celom svete.

V súčasnosti je Roca 100% španielskou spoločnosťou zaoberajúcou sa tvorbou kúpeľňového priestoru, čo je činnosť, ktorá z nej urobila celosvetovú jedničku. Dosiahnutie tohto postavenia je zdrojom veľkej hrdosti, takmer rovnako dôležité ako byť po desaťročia jednou z najznámejších značiek.

Aby sa posunula o krok ďalej, bola v roku 2009 slávnostne otvorená galéria Roca Barcelona Gallery ako budova poskytujúca zážitok zo značky Roca. Po nej nasledovali galérie v Madride, Lisabone, Londýne, Šanghaji, Pekingu a čoskoro sa k nim pridá São Paulo.

Galéria hostí kultúrne a spoločenské aktivity, výstavy, konferencie a diskusie súvisiace s témami, ako je dizajn, architektúra alebo trvalá udržateľnosť. Udalosti, ktoré sú samy o sebe odrazom záujmu spoločnosti Roca pokračujú ruka v ruke po mnoho ďalších rokov.